Skip to main content

STUFFkesayanganku!!

Nak kongsi pasal brg2 yang aku guna::
Aku jenis yang TAHAN menggunakan all my stuff. tak heran la kalo stuff kepunyaanku memang tahan walau dah beberapa tahun. Bukan aku lokek nak beli yg lain,but......sayang. yela.....bukannye family kaya pun.so,GUNA selagi BERGUNA...hahaha....
aku bangga bila brg2 yg dibeli tahan.....[well....tgk sapa tuan nyer??hihi] sbb menandakn aku ni setia dlm perkara kecil dan konpem..mmg aku setia jugak dalm hal2 besar [mcm hubgn dengan kawan...boyfriend..[tiada 's' blkg yer..coz i hv only 1 beloved BF]
Actualy,banyk lg stuff yg aku nk post kat cni..tp nanti sy post PIX yg len k....
hv my gadget..[NIKON D60...hihi....2nd termahal setelah laptopku].....expensive hobby.nak buat camner kn..[ I LyKE!!!]
ms umur2 seventeen dulu...suka sgt kumpul emily stuff,now...ntah ke mana~i try to find the picture where i kumpul smua stuff emily n take a pix..[NTAH g mana....]
cam budak under18 nie...suka kumpul batch,sneaker n bag...huh!punya la byk koleksi2 yg dh dbuang semenjak menjangkau umur upper 20th nie...hahahaa.....

Comments