Skip to main content

How To / What To Put in for Malay Wedding Card?

Excited giler time kawan suruh tolong buat kad kawin dia....bukan design jer tp tlg buat overall (printing...cutting...) buat 900pcs. Kalo design saya bagi free jak dengan kawan sebab tolong...tapi ni saya buat dari mula sampai akhir...dia bagi la bayar sikit utk modal saya...hihihihi.. $$$$$$.. Freelance designer katakan.....
Tapi.......bila dalam proses nak buat pulak...."camna design kad kawin orang malay ni ek" coz mmg lain dari kad yang selalu saya buat utk kawan kristian...Yang orang Malay punya, ada majlis sebelah perempuan and lelaki...ada walimatulurus... utk siapa pula tu? o...saya sudah kebluran sudahhh....
so, saya GOogling... bila type "Kad Kawin Muslim" terjumpala kad-kad moden seperti dibawah ( agenda sebenar saya terus dilupakan......hahahaha..)
p/s: Boleh la jenguk2 company yang design kad tersebut coz ada laman web address...


Yang atas ni stail DVD pula..nampak sangat peminat movie ombak rindu kan...


Yang atas ni pulak saya paling suka coz dia stail boarding pass.. nak try buat kad stail ni la kalo saya kawin nanti.. hahaha..angan2


Yang atas ni canggih....macam pekerja bank jak pengantin dia coz dia pakai stail Buku Cek. Siap ada tandatangan lagi....hahaha


wow wow wow.....ala2 poster di pawagam jer.. kreatif kan?? 


Yang ni konsep saya suka but terlalu besar.....kreatif sebab guna interface facebook.


Ini pun saya suka.....boarding pass plus pbuku passport lagi tu..... thumb up la!!!...


Stail kan??? iphone....memang kreatif!!......

Dan..........apa saya nak cari tadi ek?? oh ya.. please tolong bagi tip apa n mcmna nak design kad kawin untuk orang Malay yerrr.....kerjasama amatla diperlukan dan terima kasih semua....... ^____________^

Comments